158. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ ..., Φ. Μανδηλαράς


ΤΙΤΛΟΣ: Ακόμα και οι μπαμπάδες …

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Φίλιππος Μανδηλαράς

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Οι φίλοι μας τα ζώα

ΑΛΛΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Οικογενειακές σχέσεις

ΕΙΔΟΣ: Παραμύθι

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Αγάπη για τα ζώα, Αδελφική σχέση, Καθημερινή ζωή, Κυνήγι, Στερεότυπα/Ρατσισμός

ΔΙΑΦΟΡΑ:

ΣΕΛΙΔΕΣ: 51

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-ΚΡΙΤΙΚΗ: Μπορεί κανείς να τη διαβάσει εδώ.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
  1. Να σχολιάσεις τον τίτλο του βιβλίου. Από ποιο σημείο της υπόθεσης προέκυψε; Θα μπορούσες να επιλέξεις έναν άλλο;
  2. Ποια μηνύματα θέλει να μας μεταδώσει ο συγγραφέας μέσα από αυτό το βιβλίο;
  3. Πώς θα χαρακτήριζες τους γονείς του πρωταγωνιστή μέσα από τα λόγια και τις πράξεις τους; Να αιτιολογήσεις ό,τι γράψεις.
  4. Ποιες δύο διαφορετικές στάσεις παρουσιάζονται στο βιβλίο, αναφορικά με τη σχέση μας με τα ζώα;
  5. Στο βιβλίο αναφέρονται οι τιμωρίες που επιβάλλει ο πατέρας στον γιο του. Πώς κρίνεις την τιμωρία ως μέσο διαπαιδαγώγησης; Ποια στοιχεία κρίνεις ότι πρέπει να έχει η τιμωρία για να είναι αποτελεσματική;
  6. Να χωριστείτε σε δύο ομάδες και να υποστηρίξετε με επιχειρήματα τις θέσεις σας υπέρ ή  κατά του κυνηγιού.
  7. Αφού εξηγήσεις στους συμμαθητές σου/ γονείς σου το τέχνασμα που οδήγησε στη λύση του προβλήματος, να γράψεις τη γνώμη σου γι’  αυτό. Θεωρείς ότι είναι αληθοφανές και υλοποιήσιμο; Μπορείς να λάβεις υπόψη σου και όσα αναφέρει ο πρωταγωνιστής στο τέλος.
  8. Βάλε τον εαυτό σου στη θέση του αγοριού και προσπάθησε να καταγράψεις στο προσωπικό σου ημερολόγιο τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου για τον πατέρα σου, έχοντας ως βάση όσα αναφέρονται στο βιβλίο.
  9. Προσπάθησε να δώσεις ένα άλλο τέλος στην ιστορία.
  10. Εάν έχεις τη δυνατότητα συζήτησε με κάποιον κυνηγό κα ζήτησέ του να σου εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους του αρέσει το κυνήγι. Στη συνέχεια παρουσίασέ τους στους συμμαθητές σου/ γονείς σου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου